best workplaces er ikke en statisk størrelse, men skal kontinuerligt vedligeholdes, ændres og optimeres da alle organisationer er i konstant forandring. Den gennemsnitlige medarbejder flyttes internt mindst hver 18. måned.
Derfor udgør vores dag-til-dag service et vigtigt element i at sikre, at vore kunders workplace løbende er ”best in class”.
Det er noget så enkelt som god kundeservice:
- Vi har et team bestående af kunde supportere og workplace specialister med indgående kendskab til vore kunder der kan behandle alle henvendelser.
- Vi sammensætter et skræddersyet elektronisk product katalog som enten hostes hos vore kunder eller Martela.
Løbende servicering af møbler og indretning kræver et landsdækkende, effektivt og specialiseret logistik system:
- Vor eget leverings og montage team kender vore kunder og deres domiciler og kan håndtere service opgaver direkte hos brugeren.
- Vi varetager alle service opgaver såvel som relokering og flytte opgaver.
Bliv ringet ringet op til en uforpligtende dialog om indretning!
Martela Lifecycle
I stedet for individuelle møbelordrer modtager virksomheder en omfattende service fra Martela, der dækker hele livscyklusen på arbejdspladsen, hvor vi ser på lokaler, møbler og mennesker.
De bedste arbejdsmiljøer skaber trivsel for hele virksomheden. Den omfattende model, der er understøttet af Martela’s brede udvalg af produkter og tjenester, gør Facility Management lettere samtidig med at virksomhederne kan fungere på en mere ansvarlig og miljøvenlig måde.
Med bedre værktøjer til ledelse og forecast af fremtidige behov, kan driftsomkostningerne af faciliteterne reduceres betydeligt.