Moderne kontorindretning til erhverv

Rådgivning

I kontorindretningen tilbyder Martela rådgivning i alle faser af jeres workplaces livscyklus, fra dataindsamling og specikation over planlægning, levering og implementering, flytning, genbrug og slutrømning – det kalder vi Martela lifecycle.

Domicil projekter

Martela Best Workplaces er anerkendt for at være et projekthus og har lang erfaring med indretning af kontorarbejdspladser til erhverv, hvor vi møblerer et domicil fra A til Z og leverer alle de tilknyttede services.

Rum-i-Rummet

Med markedets bredeste udvalg af lydtætte telefonbokse og mødebokse, som alle er ”plug and play”, kan vi tilføre det, der ofte mangler i indretningen af storrumskontorer.

Møbler

Til vor kontorindretning af virksomheder har vi en løsningsstærk produktpalette, som kommer fra 2 af Europas førende kontormøbel-producenter og et meget bredt netværk af førende møbelproducenter til kontraktmarkedet.

Dag til Dag Service

Best Workplaces er ikke en statisk størrelse, men skal kontinuerligt vedligeholdes, ændres og optimeres, da alle organisationer er i konstant forandring. Den gennemsnitlige medarbejder flyttes internt mindst hver 18. måned.

Vedligeholdelse

Martela har gennem information fra producenter og personlig erfaring samlet en række vejledninger til vedligehold af inventar ift. rengøring. Du kan downloade alle vejledninger i PDF-format.

Behov for rådgivning til kontorindretning af erhverv? Kom forbi et af vores showrooms i København eller Århus og hør mere.