Fakta
120 arbejdspladser, møderum, cafe område etc.
Levering: 4. kvartal 2023Spaceplan og Design: Virksomhedens egen projektgruppe og Martela Best Workplaces
Opgaven
Finansvirksomheden etablerede nyt lokalcenter i Aarhus i en ny, markant bygning. Med de publikumsrettede aktiviteter, som restauranter og butikker i stueetagen, blev det nye hus en attraktion for området, ligesom en række virksomheder snart flyttede ind og skabte liv på kontoretagerne.
Martela Best Workplaces blev valgt til at assistere Finansvirksomheden med workplace design, udvikling af produkttypologi, sikring af en bæredygtig løsning samt endelig implementering af indretningen til cirka 120 medarbejdere i det nye Aarhus-domicil.
Finansvirksomheden stillede tydelige krav til deres indretning af arbejdspladsen, som skulle inddrage nyheder og tage højde for både nationale og internationale strømninger inden for design af arbejdspladser. Bæredygtighed var et centralt element i denne vision. Målet var, at 20% af inventaret skulle være genbrug, og yderligere 20% skulle bestå af genbrugsmaterialer. Leverandørerne blev opfordret til at foreslå Svanemærkede alternativer til det ønskede inventar, og muligheden for upcycling af eksisterende inventar skulle vurderes ved ethvert projektindkøb.
Leverancen
Til projektet bidrog Martela med følgende ydelser:
• Sparring omkring spaceplan, design og farvesætning
• Udvikling af produkttypologi
• Specificering og levering/montering af alt løst inventar, diverse specialinventar, stemningsbelysning, tæpper, gardiner osv.
Hvorfor blev Martela valgt
• Prismodel og prissætning
• Projektteam og kreative kompetencer
• Kompetencer til at skabe og dokumentere et bæredygtigt workspace
Martela A/S
Sundkaj 153 st.th, Pakhus 48
2150 Nordhavn
Mariane Thomsens Gade 4B
Fellow Workspace 3.sal
8000 Aarhus
7020 4830
salg@martela.dk
Dauphin Scandinavia A/S
Sundkaj 153, Pakhus 48
2150 Nordhavn
Mariane Thomsens Gade 4B
Fellow Workspace 3.sal
8000 Aarhus
4453 7053
sales@dauphin.dk
© Copyright – bw 2023 – privatlivspolitik