Fakta
500 arbejdspladser
Mødecenter, Møderum, Lounge, Reception etc.Betydelig andel genbrug af eksisterende inventar
Levering: Implementeret over 12 måneder i 2019-2020
Design: PLH Arkitekter
Opgaven
Virksomheden skulle transformere og istandsætte nuværende kontorområder samt nyindrette i samarbejde med PLH arkitekter.
Opgaven var at skabe et attraktivt arbejdsområde med udgangspunkt i aktivitetsbaseret indretning. I samarbejde med virksomhedens designrådgiver sammensatte Martela inventaret og stod for levering, samt flytning og håndtering af genbrugsinventar. Dette skulle gøres i etaper, da virksomheden forblev i domicilet under renoveringen.
Leverancen
Til projektet bidrog Martela med følgende ydelser:
- Levering af alt løst inventar og tilbehør til domicilet, inklusive stemningsbelysning, akustik regulering og plantekasser
- Rådgivning omkring og udarbejdelse af produkttypologi
- Håndtering af brugt og eksisterende inventar, indeholdende ydelser i form af rekonditionering, genbrug, genindvinding og registrering af inventar
- El-arbejde og opkabling
- Rømning af lokaler
- Planlægning, rådgivning og koordinering af omflytning
Vil du høre mere om casen eller få mere inspiration til indretning af kontorer, så kontakt os og find vores showrooms herunder.
Martela A/S
Sundkaj 153 st.th, Pakhus 48
2150 Nordhavn
Mariane Thomsens Gade 4B
Fellow Workspace 3.sal
8000 Aarhus
7020 4830
salg@martela.dk
Dauphin Scandinavia A/S
Sundkaj 153, Pakhus 48
2150 Nordhavn
Mariane Thomsens Gade 4B
Fellow Workspace 3.sal
8000 Aarhus
4453 7053
sales@dauphin.dk
© Copyright – bw 2023 – privatlivspolitik