
Fakta
350 medarbejdere
(møderum, kantine, cafeer, reception, terrasser mv.)2200 stk inventar – 65 forskellige leverandører
Levering: 2. kvartal, 2019
Design: Jenny Karlsson, Moment Arkitekter


Opgaven
Virksomheden skulle implementere en ny, tidssvarende indretning i forbindelse med deres flytning til et nybygget domicil.
Det fastlagte designoplæg skulle implementeres, og hele flytningen fra 3 lokationer skulle planlægges, koordineres og faciliteres med mindst muligt driftsstop.

Leverancen
Til projektet bidrog vi med følgende ydelser:
- Levering af alt løst inventar og tilbehør til Domicilet
- Rådgivning omkring og udarbejdelse af produkttypologi
- Håndtering af eksisterende inventar til genbrug, videresalg og genindvinding.
- Martela faciliterede en udsalgsdag for medarbejdere
- Planlægning af montage og koordinering med andre leverandører
- Ophængning og el-tilslutning af stemningsbelysning
- Levering og montering af gardiner
- Detailspecificering, produktion og levering af Specialinventar
- Flytteplanlægning og fysisk flyt af genbrugsinventar, personale effekter, IT udstyr, arkiver etc.

Modtag nyheder og tendenser
© Copyright – bw 2020 – privatlivspolitik
Martela Danmark A/S
Sundkaj 153, Pakhus 48
2150 Nordhavn
Mariane Thomsens Gade 4B
Fellow Workspace 3.sal
8000 Aarhus
7020 4830
salg@martela.dk
Dauphin Scandinavia A/S
Sundkaj 153, Pakhus 48
2150 Nordhavn
Mariane Thomsens Gade 4B
Fellow Workspace 3.sal
8000 Aarhus
4453 7053
sales@dauphin.dk