Fakta
765 medarbejdere
(flex- og møderum, kantine, cafeer,
testcenter, konference, træningslokaler, reception)2800 stk inventar – 35 forskellige leverandører
Levering: 2018/2019/2020, etapevis over 14 måneder
Design: VADA – Cecilia Petersson
Opgaven
Da BEUMER Group i 2018 besluttede at renovere deres i alt syv administrationsbygninger, samt ”hente” en hel afdeling hjem på 117 ansatte fra lejemål andetsteds, besluttede man samtidig at ændre fra 1-1 indretning til aktivitetsbaseret indretning.
Dette skift sker således, at man kan matche deres nuværende og fremtidige behov for m2 – vidensdeling og workflow. Dertil etablerede man en ekstern afdeling i Ålborg, efter samme princip som i Århus
Leverancen
Til projektet bidrog vi med følgende ydelser:
- Oprettelse af swingspace (midlertidige kontorer) for medarbejdere
- Levering af alt løst inventar og tilbehør til domicilet
- Rådgivning omkring og udarbejdelse af produkttypologi
- Håndtering af eksisterende inventar til genbrug, videresalg og genindvinding.
- Planlægning af montage og koordinering med andre leverandører
- Ophængning og el-tilslutning af stemningsbelysning
- Detailspecificering, produktion og levering af specialinventar
- Flytteplanlægning og fysisk flyt af genbrugsinventar, personale effekter, arkiver etc
Har du behov for indretningsforslag eller rådgivning? Så kontakt os herunder.
Martela A/S
Sundkaj 153 st.th, Pakhus 48
2150 Nordhavn
Mariane Thomsens Gade 4B
Fellow Workspace 3.sal
8000 Aarhus
7020 4830
salg@martela.dk
Dauphin Scandinavia A/S
Sundkaj 153, Pakhus 48
2150 Nordhavn
Mariane Thomsens Gade 4B
Fellow Workspace 3.sal
8000 Aarhus
4453 7053
sales@dauphin.dk
© Copyright – bw 2023 – privatlivspolitik